Ander halve week het gevoel van vakantie - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu Ander halve week het gevoel van vakantie - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

Ander halve week het gevoel van vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

02 Juli 2008 | Griekenland, Skíathos

Haii lieverdjes!

Oh my god dat is lang gelden dat ik hier een bericht voor heb getypt!

Ik heb deze laatste 3 weken op een roze wolk geleefd en daarom weinig tijd gehad om een bericht te typen! 1 week na mijn laatste berichtje kwam mijn allerliefste Nicky dan eindelijk! Het was best een drama dag wat ik me nog herriner! Het was een drukke maandag en ook ben ik heel hard gevallen! Knie kapot en oer zenuwachtig voor kwart over 6! Omdat ze meedelijden met me hadden hebben ze me om 4 uur naar huis gestuurd! Ik ben gaan douchen en wist echt neit wat ik tot kwart over 6 moest doen dus ben ik mijn eeuwige medicijn maar gaan kijken: Sex And The City! Om 6 uur ben ik naar de haven gelopen en (het voelde als uren) in de verte lopen turen en ijsberen om te zien of de boot er al aan kwam! Eindelijk kwam hij in zicht en de butterflies waren erger dan ever te voelen! Omdat het een grote boot is duurt het een tijdje voordat hij proper in de haven ligt!

En daar kwam hij! Omg beter uitziende dan ooit tevoren! Ik kon mijn tranen niet meer in houden, er leek wel een waterval uit mijn ogen te komen! Ik was zoo opgelucht om de jongen waarmee ik al bijna 2 jaar mijn leven deel na bijna 2 maanden weer te zien! Het was geweldig! Ik kon hem niet meer los laten en hij mij ook niet! Daarna zijn we naar mijn appartement gelopen en heeft hij me een hoop dingen van thuis gegeven die mama had mee gegeven! Ook had ie wat lieve kadotjes voor mij! :D Eerste avond lekker Gyros gegeten want daar houd Nicky van, bij mij ging er neit veel in want mijn vlinders zaten nog steeds in de weg!

De volgende dag was mijn dag vrij (grote verrassing voor Nicky want het was zijn verjaardag en ik had vrij geregeld:D) We hebben eerst uitgeslapen en toen met de bus naar Koukounaries waar we heerlijk op het strand hebben gelegen! Smiddags zijn taart gegeven wat hij erg leuk vond gelukkig! Het is namelijk erg moeilijk om een leuk kado hier te vinden tenzij je het leuk vind om een badhandoek te krijgen met een akart van Skiathos er op! Nou Nicky iig niet want die vervloekt Skiathos zowat, wat ik ook wel begrijp! Alhoewel hij vond het eiland erg leuk en daar ben ik blij om! :)

Ook met opa en oma was het leuk! We hebben een avond gezellig gegeten en de rest van de taart op gegeten die ook zij erg lekker vonden! En we hebben een eiland cruise gedaan met de auto hihi ook dat was gezellig!

de rest van de ander halve week waren geweldig! :D Ik ging vroeg werken, dan siesta (lees met Nicky naar het strand:D:D) en savonds terug naar het kantoor om nog wat faxen te doen en dan lekker eten, ijsjes eten en drankjes drinken!:D Ik had meer vrije tijd dan ik had gedacht!:D Het zijn de aller beste paar dagen van de tijd dat ik hier zit geweest! ik vond het geweldig! :D:D:D Maar natuurlijk komt er ook een tijd van gaan! :( Dus vrijdag ochtend vroeg op gestaan naar de haven gelopen en weer tranen met tuiten gehuild! De dagen erna voelde ik me echt heel erg verrot! Ik wou in een keer zoo graag naar huis! Ik had echt constant de gedachte ik hoor hier niet! Ik hoor bij mijn mannetje in Nederland! Daarom hoop ik ook dat deze laatste 3 maanden zeer snel zullen gaan! Dit is echt de eerste en de laatste keer dat ik zo iets doe! Het is leuk voor 1 keer maar verder niet! Ik hoor in klompen land met de mensen van wie ik hou! Dat laatste gaat ook niet helemaal gebeuren als ik terug kom! Het begint nu door te dringen dat Papa en Mama en Bren dalijk echt ver van me weg zitten en die gedachte doet me vreselijk veel pijn! Want daar is zo'n stage wel goed voor! Je beseft je echt nu pas hoeveel je van iedereen houdt! Ik ben verliefder op Nicky dan ooit tevoren en waardeer papa en mama en Bren ook meer dan ik ooit heb gedaan!

Volgende week donderdag komen Papa, mama en Brendje en we gaan er een super leuke week van maken dat weet ik zeker! Ik kijk er zoo naar uit! Eindelijk jullie weer knuffelen in plaats van naar elkaar zwaaien over de webcam! :D

De werkzaam heden hebben dus een beetje stil gelegen voor mijn gevoel de laatste weken maar het word nu dubbel zo hard naar me terug gegooid! Want jaaaaaah Kuoni gaat eindelijk starten op 8 juli komen ze aan om 18:00 om precies te zijn! Ik kijk er echt naar uit en hoop dat ik een goede hostess zal zijn voor mijn gasten en natuurijk een hoop excursies te verkopen voor een extra zak centje :D

Ik ben dus druk bezig met er voor te zorgen dat alles klaar staat! hotels gecheckt op boeken en info borden1 De boeken waren 1 grote mess dus daar ben ik op het moment mee bezig om die weer op orde te brengen wat nog een hoop werk met zich mee brengt! Want wat ik neit wist is dat gasten serieus informatie uit de mappen halen om mee te nemen naar huis of zo! Geen flauw idee wat ze ermee doen!

Ik zal maar weer eens stoppen anders word het weer een te lang bericht! :) Ik zal mijn avonturen van Kuoni snel laten horen! :D

Nicky, schatje dankjewel voor het langskomen! Ik heb het geweldig met je gehad en ik hoop jij ook met mij! Heel veel plezier in Spanje met je papa, mama en Roy! Ik voel me schuldig dat ik er niet bij ben! Als ik terug ben gaan we zeker snel samen op vakantie & in ieder geval samen naar Amerika, het land waar alles mogelijk is! :D
IK HOU VAN JE!!!

Dikke kus Pau!

  • 02 Juli 2008 - 15:01

    Mama:

    Wat een leuk en lief stukje weer op je site! Zit het met natte ogen te verwerken hier! Kan ook niet wachten om je weer te zien en te knuffelen!! Daarna zal het harder gaan want dan ben je over de helft!! Vind de foto's errug mooi geworden, mooi stel hoor!!
    Hou nog even vol, nog 8 nachtjes en dan.........
    Heel veel liefs en dikke kussen van mama


  • 02 Juli 2008 - 15:26

    Brenda:

    Hooooooooooooooi Allerliefste zus!!!!
    Sorry ik heb al zolang niets hier getypt... ik voel me heeel schuldig :$
    Sorry!
    Ik vind je foto's echt top, en e ziet er geweldig uit! ik kan niet wachten tot ik mijn lieve zusje weer zie en alles kan vertellen en aanhoren, we hebben elkaar denk ik een hoop te vertellen ;)

    Kusss
    Hou van jou(L)
    je zusje

  • 02 Juli 2008 - 16:00

    Papa:

    Hééééé Pau,

    mooi verhaal, maar maak je geen zorgen. De tijd gaat sneller dan je denkt. En soms moet je wat verder weg zitten om te weten wat je allemaal mist ;) Ook de volgende paar jaren maken we er een mooie tijd van als we bij elkaar zijn. Geniet nu eerst nog maar van Skiathos, als je weer in klompenland bent zul je nog wel eens terugverlangen naar lastige touristen.

    XXX papi

  • 02 Juli 2008 - 17:35

    Annika:

    Heej heej, wat een mooi stukje...!

  • 02 Juli 2008 - 18:56

    Elvira&Victoria:

    Heey allerliefste Paula,
    Het is echt leuk om te lezen dat je het zo leuk heb gehad met nicky en opa en oma:D
    Ben stiekem wel een beetje trots dat k jullie heb gekoppeld;)
    Echt je foto's zijn supper je ziet er goed uit en voor al op de foto's nicky!

    K wou dat ik ook op bezoek bij je kon komen dan zou k het absolut doen:D

    kus als je terug bent in Nl hebben we een hoop bij tekletsen:P

    Groetjes Elvira en Victoria
    Miss you

  • 02 Juli 2008 - 19:42

    Oma En Opa:

    dat was een tijd geleden dat je weer een verhaal kon doen. Logisch wel omdat je het druk met je werk hebt en bezoek van Nicky en opa en oma had.
    Dat je iedereen mist is normaal maar met het aanstaande bezoek van je mamma en pappa en niet te vergeten brenda kan je daarna gaan uitkijken naar het einde van je stagetijd. je zegt nu wel dat is eenmaal maar nooit meer, maar als je weer in dit kikkerlandje bent zul je ook de eerste tijd nog terugdenken aan wat je in de tijd dat je daar was voor leuke dingen hebt meegemaakt, want minder leuke dingen vergeet je gauw. We weten zeker dat je een goede hostess voor Kuoni zal zijn. Als er nog een stuk taart over is moet je dat maar opsturen want hij zag er schitterend uit en zal dus ook lekker geweest zijn. de foto's zijn ook leuk en zal er heel wat hebben als je terug komt. ook dat zal een goede herrinering blijven. hier laten we het bij en zullen we als je online bent weer met je msn-en.
    veel liefs van ons xxxxx

  • 05 Juli 2008 - 08:37

    Krimpen:

    dag allerliefste kind,
    Je hebt lang niets van ons gehoord,maar dat komt omdat we nu met de caravan weg zijn.We staan in Friesland-Gaasterland en het is er erg leuk.We zijn nu even thuis omdat we gisteren een afscheidsetentje hadden bij je ouders.Dat was heel gezellig maar ook wel emotioneel.Het komt nu wel akelig dichtbij dat afscheid.Maar jij staat er goed op want je bezoek zit nu al bijna in het vliegtuig.Geniet er van en maak er een leuke week van.We zullen veel aan je denken.We houden heel veel van jou dapper meisje!xxxxxxxOma Annie

  • 05 Juli 2008 - 13:13

    Peter Hettie En Roy:

    Hoi Paula,

    Hoi, de groetjes hier uit Blanes. Leuk te horen dat het zo gezellig is geweest met Nicky. Nou wij zorgen hier weer goed voor hem en houden hem in de gaten. En jij bent al over de helft?? Het is toch zeker geen straf om daar te zitten want dan heb je een verkeerde keus gemaakt. Als ik het allemaal zo lees ga je nu de draad weer op pakken op skyathos en inderdaad wat hieronder al is geschreven als je terug bent in het koude kikkerlandje zul je best wel eens terug denken aan dat Griekenland met die lastige toeristen. Maar dan ook aan alle leuke dingen die er ook zijn geweest. Het is in ieder geval een hele levenservaring die ze je niet meer afnemen. Nou zondag bij je vader en moeder was ook heel gezellig en maandagavond voor ons vertrek zijn ze nog even bij ons op de koffie geweest. Nou Paula ik ga stoppen en maak er de laatste helft nog iets van. Nou je hoeft je trouwens niet schuldig te voelen dat je niet in Blanes bent. Dat kunnen we nog wel meer doen. Groetjes.

  • 12 Juli 2008 - 10:21

    Bart En Thea:

    Hoi Paula,
    allereerst van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag!
    Verder nog een paar fijne dagen met je ouders en Brenda gewenst.
    Tot ziens in klompenland.

  • 13 Juli 2008 - 10:32

    AKo:

    Hallo Paula,

    Zou je aub je mail van WebCT kunnen checken. Heel veel succes met alles en tot volgende week, meneer van Kooten

  • 15 Juli 2008 - 08:42

    Co:

    hallo jarige job van harte gefeliciteerd ook mamma-pappa en brenda gefeliciteerd en een fijne dag toe gewenst.
    groeten aan iedereen
    kus van Co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 32885

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: