De tickets zijn geboekt! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu De tickets zijn geboekt! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

De tickets zijn geboekt!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

14 Augustus 2008 | Griekenland, Skíathos

Hey lieve allemaal,

Ik heb op het moment vrij weinig tijd om een heel verhaal te typen!

Het enige wat ik op dit moment kan zeggen is dat het een compleet GEKKENHUIS is hier op het moment!

Dit eiland is te klein om al de mensen die hier heen komen te dragen! We dealen constant met overboekingen en weet ik het wat allemaal! Ik ben volgens mij flink afgevallen alleen al van het vele zweten en heen en weer rennen! Eten schiet er ook nog wel eens bij in, puur omdat we er geen tijd voor hebben!

De vluchten terug naar Nederland (wat raar om dat zo te zeggen) zijn geboekt dus daar hoef ik me niet meer druk over te maken gelukkig!

We hebben alleen nogal een rare route gekozen, wel avontuurlijk als je het mij vraagt!

We gaan op 28 september met Alexos (Baas Dolphin) met de auto de boot op om vervolgens in 2 uur van Volos naar Thessaloniki te rijden! Daar vertrekken we om 5:10 naar Budapest en om 7:15 vliegen we van Budapest naar Amsterdam! Als alles mee zit zijn we 29 september om 9:15 in de ochtend weer thuis :D

Kijk er nu al naar uit! Maar toch nog maar even 6 weekjes nog genieten (proberen dan :P) van de zon en het dan inmiddels rustige eiland! :)

Ik zal snel weer een langer bericht achterlaten met wat werkevaringen!



Heel veel kusjes,
Pau!

(L)

  • 14 Augustus 2008 - 15:40

    Annika:

    Heej heej... ik was net een beetje op waarbenjij.nu aan het rommelen toen ik bij Home een nieuw bericht van jou zag staan! Ik dacht, dat gezicht ken ik!

    Ik hoop en duim dat de Grieken dit weekend niet teveel de vloer met jullie aanvegen!

    x

  • 14 Augustus 2008 - 15:42

    Peter En Hettie:

    Hoi Paula, Ja hoor eindelijk weer eens de eerste die een antwoordje geeft. Van de ene kant fijn dat het druk is, dan gaat de tijd lekker snel. Van de andere kant rot dat het druk is want dan werk je je eigen een slag in de rondte. Jammer dat we geen uitgebreid verhaal te horen krijgen, maar dat houden we nog even tegoed voor de wat rustigere tijden. Denk maar dat het weer bij jou in ieder geval beter is als hier in Nederland. groetjes van ons en houd je taai. Tot over zes weekjes.

  • 15 Augustus 2008 - 15:49

    Krimpen:

    Mijn liefste kind,
    Wat begin je nu lekker af te tellen!Die laatste weken zijn ook zo gepiept.Dan ga je lekker naar je leuke huis.We hebben het gisteren weer gezien en nu was het opgeruimd,daardoor leek het nog leuker.Opa en ik willen er ook wel wonen!Mama en Brenda hebben vannacht bij ons geslapen en vanmorgen hebben we ze naar Schiphol gebracht.Opa Piet en Oma Lien waren daar ook en nog vriendinnen en Tim.Dus werd het een emotioneel afscheid.We zijn erg nieuwsgierig hoe het ze daar zal vergaan.Maar daar zullen ze ons wel mee op de hoogte houden.Jij hebt daar nog steeds heerlijk weer,het is hier huilen met de pet op.Af en toe een aardige dag en daar moeten we dan weer een poosje op teren.Zie je nog wat van de O.Spelen of heb je daar geen tijd voorDaar maken de Hollanders tot ergernis van Opa niks klaar.Lieve schat,geniet van het laatste poosje op je mooie eiland.Dikke knuffels van Opa en mij .Doeiiiiiiiii.
    Oma Annie

  • 17 Augustus 2008 - 12:14

    Mama:

    joehoe!!!
    zit nu in washington dit bericht te typen op mijn eigen tafel en stoel!! Het is al echt ons huis met eigen spulletjes. Maak er nog een leuke tijd van, want nu is het zo om. Als het rustiger is kun je nog even genieten van het mooie weer en de geelligheid onderling. Boedapest kan er dit jaar ook nog wel bij voor onze familie. Maar heel fijn dat alles geboekt is nu. Hou van jou en tot snel!!

  • 17 Augustus 2008 - 12:27

    Oma En Opa Rotterdam:

    hoy Paula
    we hadden het de laatste dagen zo druk dat we nu pas toe zijn aan het lezen van jouw berichtje.Het is niet lang maar wel leuk. te meer dat je je ticket al gehad hebt voor de terugreis. Het lijkt ons wel leuk dat je op die manier naar huis terug reist. Zijn de overboekingen zodanig dat je er moeilijk mee weg kan of valt dat wel mee. We hebben mama en brenda weggebracht en vonden het leuk voor brenda dat er vriendinnen en vriend waren. Die hadden het er erg te kwaad mee, maar wij ook wel. Wij zijn af gaan reageren in Amsterdam. Nu kun je heus gaan aftellen en we zien heel graag terug in ons koude kikkerland. Veel liefs van ons en xxxxxxxxxx doeiiii!!!!!

  • 31 Augustus 2008 - 15:21

    Rianda:

    Hoi Paula,
    Het is nu écht aftellen. Over een maand zijn jullie thuis. Fijn dat 't geregeld is. 't Wordt wel een reis om de wereld én weer op maandagochtend vroeg, haha. Zullen we de ochtendspits wéér moeten trotseren om deze keer op tijd op Schiphol te zijn. Hopelijk hebben we nu geen last van 'regenfiles' zoals op 29 april naar Brussel, haha.
    Geniet nog even (tussendoor) van de zon, de zee en het strand én de lekkere maiskolven, want dat heb je hier in Nederland niet (of minder).
    Doeiii Rinus en Rianda

  • 01 September 2008 - 17:26

    Hettie:

    hoi Paula.Geniet zeker nog maar even van de griekse zon.Hier was het weekend ook weer lekker warm.Nu ziet het ernaar uit dat het herfstachtig wordt.het aftellen kan beginnen hé.Ik heb je apartement ook gezien,ziet er gezellig uit,maar jij maakt het nog veel gezelliger.Wel goed blijven eten hoor.Nou paula heel veel groetjes van ons allemaal.ps. Roy is vandaag voor het eerst naar de universiteit geweest,ben benieuwt.

  • 07 September 2008 - 13:57

    Co:

    Hallo Paula
    hier weer eens een berichtje van mij, het is hier akelig vies weer.
    Heb net foto< gezien van je ouders en daar is het ook bar slecht.Ik hoop dat het bij jou de laatste weken dat je daar bent nog kan genieten van mooi weer, want hier is het al herfst.Nog even doorbijten en dan heb je een mooie en goede ervaring voor je volgende
    stage
    groeten van Co ++++++

  • 30 September 2008 - 12:39

    Laura:

    Heee paula!! Je bent weer in Nederland:D:DD
    hoe voelt het nu ;)???

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 32910

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: