1/5e voorbij - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu 1/5e voorbij - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

1/5e voorbij

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

02 Juni 2008 | Griekenland, Skíathos

Hey lieve trouwe lezers :D

Er zit alweer een maand Skiathos op! Ik heb echt het gevoel dat ik hier al een jaar zit echt niet te geloven!

We doen nog steeds dezelfde dingen als die we normaal doen alleen zijn er wel wat dingetjes veranderd.

Op maandag is het onderhand routine wat we doen. Ik sta om kwart over 7 op om om 8 uur in de haven te staan om de gasten van Sudtours op te vangen die van Skopelos of Alonissos komen. Ik stuur ze dan of met de bus naar het vliegveld, terug naar nederland of ik stuur ze naar hun hotel met een taxi voor de mensen die nog een week op Skiathos blijven. Als ik daarmee klaar ben sjok ik terug naar het kantoor, iedereen loopt hier nu ongeveer op slakken tempo door de warmte denk ik dus ik doe maar mee! Hahah dan zit ik een tijdje op het kantoor, sjok weer terug naar de haven om de tickets van Tess te printen voor haar gasten die naar Skopelos of Alonissos gaan en om 12 uur half 1 meestal vertrek ik naar het vliegveld om de My Travels te helpen en hun bussen te regelen. Vandaag was het een beetje gestresst want het vliegtuig was eerder geland en ik wist van niks dus ze belde waar ben je? Ik zeg hij land toch pas half 1? nee hij is er al! ooh fijn dat iemand dat mij ook verteld dan haha maar goed!

Deze vrijdag, vliegveld dag was de eerste dag sinds we hier zijn die echt gesmeerd liep! Ik ben heel de dag bezig geweest met bussen regelen en alles ging perfect! Tot dat we hoorde dat 1 van de vliegtuigen zo erg vertraagd was dat hij pas om half 11 zou aankomen in de avond bedoel ik he! Wij hadden daar natuurlijk maarliefst 16 mensen opzitten en baaalde flink! Omdat marion het te laat vond worden heeft ze ervoor gezorgd dat onze 16 mensen met de transfer bus van Kosmar mee kon zodat ze neit al te lang op eent axi hoefde te wachten want die waren er ook niet veel meer die avond! Maar we moesten natuurlijk wel met de transfer ppff we waren uiteindelijk om half 1 thuis en echt gebroken!

Ook wel leuk omte vertellen, Tess en ik hebben huisdieren hahah 2 goudvissen! We vonden het appartement zo kaal dus hebben we het even opgefleurd met was leven. hhaah

Zondag was trouwens mijn vrije dag en heb ik lekker op het strand gelegen. De nodige lachbuien komen hier ook voor zoals zaterdag avond de avond waarop tess het voor mekaar kreeg onze oooh zoo dure fruit cocktail over zichzelf heen te gooien en ik dus op zondag het voor mekaar kreeg 2 keer van mijn strandbedje te vallen. We kwamen niet meer bij. Ook heb ik mijn boek al uit :( ik dacht daar zal ik het wel te druk voor hebben, lezen maar nee ik heb hem al uit dus Bren je mag hem meenemen maar breng aub nieuwe mee!! :D

Zaterdag was de dag dat ik voor de eerst arrivals vanuit Oostenrijk moest zorgen! Ik was heel erg zenuwactig want ik werd eigenlijk aan mijn lot over gelaten! Gelukkig had ik een buspraatje voorbereid en mijn welkomstmeetings uitgeschreven. Natürlich im Deutch. Ik wou eht gewoon proberen en ik moet eerlijk zeggen dat het me aardig gelukt is. Ik heb iedereen veilig in de hotels gekregen en savonds de welkomstmeetings gegeven! Het is zoo moeilijk om constant van taal te veranderen maar ik denk dat ik er gewoon aan moet wennen. Ik praat nu Duits met Heidi, zij gaat Reiseladen doen die ik zaterdag dus heb gedaan omdat zij toen nog neit met werken begonnen was! Ze praat alleen duits tegen me en dat gaat goed:) Ook heb ik zaterdag een Engelse welkomstmeeting gegeven, natuurlijk gaat me dat 10 keer beter af haha ik heb een uur zitten praten met de man die er naar toe kwam, zijn vrouw vind die welkomstmeetings maar niks dus hij was alleen. Hele aardig mensen en hij wou veel weten! Echt leuk als mensen zoveel aan je vragen! :D Ik heb vandaag ook te horen gekregen dat ik voorlopig Medhotels en Amathus mag overnemen van Lynne omdat zij nog steeds bij haar zieke moeder in Engeland is. Dus ik ga nu de welkomstmeetings en de visits doen! Kijk dit is werk :D

Mijn transfers op woensdag van Thomas Cook gaan steeds beter :D ik voel me meer zelfverzekerd en mijn Engels gaat met grote stappen vooruit! Ik krijg er dus voor betaald en het is nogal een fiks bedrag dus dat is super mooi mee genomen! Ook hebben we ons eerste salaris gekregen :D:D:D:D money money haha nee in eerste instantie moesten we Tax betalen maar Nicky en Amir op Skopelos kregen wel het volle bedrag dus hebben ze hier besloten dat wij dat ook krijgen! :D

Minder goed nieuws, De excursie Athene en Meteora gaan waarschijnlijk dit jaar neit plaatsvinden omdat de boot en de benzine van de boot te duur zijn en ze anders de prijs voor de gasten omhoog moet gooien naar 200 euro per persoon en dat is wel heel erg veel! Stom zijn we in Griekenland zien we niet eens de Acropolis of nog belangrijker de Griekse H&M!!! Nee grapje ik had de Acropolis wel graag willen zien :( Nou jah papa, mama & brenda dan moeten jullie maar heel veel foto's maken!

Nou dit was het weer even voor nu, sorry voor het onsamenhangend verhaal. Het zijn een beetje flarden van wat we hebben gedaan! Ik heb namelijk niks in Word getypt :$ Shame on me!

Over 2 weken komt nicky trouwens al, woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee zoveel zin in!! Kan niet eens hier typen hoeveel! Heb hem zooo gemist!! Love you Sweet!

En over een weekje Opa en Oma :D

Ik zal wat foto's van onze vissen toevoegen hahaha ze zijn fabulous! (ooh ben zoo jaloers op al die Nederlandse meisjes die alla Carrie Bradshaw op 12 juni de bioscopen in stormen)

Nou Yasú

Love you all!

  • 02 Juni 2008 - 11:06

    Mama, Papa En Bren:

    He miss fabulous!
    Je bent zelf een carrie bradshaw aan het worden!! Je kunt wel leuk schrijven. Heb het verhaal voorgelezen aan papa en brenda , die hier nog in bed liggen en we lagen helemaal dubbel
    Gaaf hoor, en geweldig dat het allemaal zo goed gaat! Ons talenwonder! Brenda denkt aan je als ze de bios binnen gaat storen. Miss wel al in Washington!! Hoel is super met H & M om de hoek. De Acropolis komt nog wel! Veel succes en we wachten in spanning op je volgende bericht! Liefs van ons alle 3 uit Washington!!xxxxx

  • 02 Juni 2008 - 15:42

    Oma En Opa R.dam:

    We hebben je verhaal met de vele gebeurtenissen die je mee maakt met veel genoegen zitten lezen. Het is jammer dat de excursie naar Athene niet door kan gaan, maar als die wel door had gegaan dan waren er misschien een paar mensen die mee hadden gegaan. Het is nogal wat €200,00 p.p.kan je hoop andere dingen voor doen.
    Jullie hebben wel goed gezelschap gekregen met de goudvissen. Praten ze al of happen ze alleen maar. Het is een hardstikke goede oplossing voor die vissen, want ze hebben tenminste de ruimte. We leven helemaal met jullie mee. Ik was vergeten te beginnen met hoy paula, dus sluit ik het daar maar mee af. Veel liefs van ons xxxx

  • 02 Juni 2008 - 19:11

    Peter En Hettie:

    Hoi Paula,

    We wilden naar je toekomen maar hebben verkeerd vliegtuig gepakt en zitten nu in Lloret de mar. Wel weer leuk om je verhaal te lezen hier in het internet cafe. Nou groetjes van ons en natuurlijk ook roy.

  • 02 Juni 2008 - 20:25

    Nick:

    Heej lieverd,

    Weer eindelijk een berichtje hier van mij:) leuk om ook te LEZEN dat het goed gaat...:) Inderdaad vandaag nog precies 2 weken... die zijn nu ook wel zo voorbij en zitten we op 7...

    Zoals je weet hier ook alles goed..:) enorm druk maar ach geeft niet gaat de tijd ook lekker snel...

    Schat succes met 'werken' daar;) veel plezier.. en we spreken elkaar vast snel weer..:)

    Ik hou super veel van je moppie:)

    Dikke kus en knuffel,

    Nick

  • 03 Juni 2008 - 21:16

    Rianda :

    Hoi Paula.
    Wat een leuke belevenissen al weer. Heerlijk om te lezen als aanvulling - voor mij - op Tessa's verhaal. Geweldig leuk ook die video van het vliegveld. Zien we ook eens hoe het er daar aan toe gaat. Ik wacht weer met spanning je volgende bericht af.
    Veel plezier. Doeiiiii

  • 05 Juni 2008 - 15:24

    Krimpen:

    my dearest granddaughter,Ha,ha,
    Je bent nu zo een talenwonder,dat ik er ook aan moet geloven. .Ik heb een poosje niets laten horen, maar we hebben het aardig druk.En het is ook heel spannend,wat Papa en Mama klaar maken in de States.Steeds kijken we op de P.C. of er nieuws is.Dat houdt ons aardig bezig,maar ik denk jou ook.Ik heb net gelezen dat ze heel boos is op die rot -P.C.Daar kan ik me heel wat bij voorstellen.Wat leuk dat we van jou nog apart een e-mail kregen.Waren we erg blij mee.We zien elkaar nu heel gauw en daar verheugen we ons erg op.Hier is het weer niet geweldig,hopen op beter weer bij jou.Opa is in de orenwinkel geweest en na de vacantie mag hij een apparaatje proberen.We hopen dat hij dan wat beter kan horen.We hadden nog cadeau-bonnen en daar hebben we een dvd van Phil Collins van gekocht.Vanavond maar eens luisteren.Gisteren ben ik naar een bijeenkomst van quiltsters geweest dat is altijd heel gezellig.Er wordt wat afgelachen en we krijgen vaak weer nieuwe ideeen.Liebe Schatz,herzliche grusse und een dikke knuffel.Weet niet wat dat in duits is.xxxxxxx
    Oma Annie en Opa Marinus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 32910

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: