Je ne comprends pas! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu Je ne comprends pas! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

Je ne comprends pas!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

24 Juli 2008 | Griekenland, Skíathos

Hoi hoi!

Nou het is alweer een eeuwigheid geleden dat ik een bericht heb geplaatst dus ik dacht ik zal iedereen weer eens laten weten wat ik allemaal aan het doen ben!

Op het moment doe ik in ieder gaval niks en luister ik muziek, loop een beetje rond te struinen opzoek naar wat gezelligheid bij een van mijn collega's maar apparently ligt iedereen met zijn luie kont op het strand en het is nog wel hoogseizoen!

Met Kuoni gaat alles prima alleen moet ik elke week weer die taal barriere doorbreken vooral nu er een hoop Franse en Italiaanse leute aankomen! Door dit 'probleem' heb ik ook weinig show-ups op mijn welkommeeting en zit ik de helft van de tijd mijn neus leeg te peuteren in de meest luxe hotels! Ze hebben wel gelijk dat Zwitsers qua geld niet zo heel erg moeilijk doen en dat heeft mij het nodige werk gegeven door auto's te regelen en excursie vouchers uit te schrijven!

Ik heb natuurlijk ook al de nodige klachten gehad over info boeken die niet in de hotels aanwezig zijn en over kamers die in de kelder van het hotel liggen! Over deze laatste klacht was ik nog niet zosnel it gepraat! Ik was opweg met mijn bus vol zwitsers naar de Skiathos Palace toen ik gebeld werd door voor mij een onbekend nummer! Na een tijdje stom naar het nummer te hebben zitten staren heb ik hem toch maar aangenomen en bleek het de receptioniste van de Aria te zijn! Ze zei ik heb hier een gast van jou staan die alles behalve tevreden is met zijn kamer! Ik kon mijn zin niet eens afmaken want inmiddels had ze de telefoon al in de handen van de desbetreffende gast gedouwd en die begon gelijk tegen me te gillen over zijn kamer! Ondertussen voelde ik ongeveer 15 starende gezichten vanuit de bus in mijn rug priemen! 'meneer ik bel u over 5 minuten terug' Alle mensen zaten inmiddels veilig in hun hotels en ik had ondertussen de moed gevonden om die man maar eens terug te bellen! Ik heb (en ik maak geen grap) ongeveer 20 minuten op deze man lopen in te praten dat er op dit moment geen oplossing te vinden was en dat hij geduld moest hebben tot die avond of tot de morgen erna! "Neeeeeee als dit niet binnen 30 minuten word opgelost ga ik naar de politie en ik ga direct mijn advocaat faxen bla bla bla" Ik: "ja hoor meneer ik vind het allemaal prima" Ik maakte de verkeerde opmerking door te zeggen dat sommige dingen hier gewoon onmogelijk zijn en toen begon hij doodleuk "do you know the sentence Nothing is impossible" dus ik zei terug "well sir some things are impossible here, I mean were not in Never-ever land at the moment you see! Nou goed Marion heeft het toch opgelost door hem met alle moeite een andere kamer te geven! Hij blij, ik blij!

Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat het werk onderhand routine is geworden en dat ik het niet heel erg zou vinden om alles hier achter te laten en weer naar huis te komen!

Nog 2 maandjes en dan begint het spannende leven in Nederland weer :D
Ik verheug me nu alweer op de koude winters met dikke truien en 3 dekens op je bed! Het is hier nog steeds tegen de 40 graden aan en het lijkt wel of mijn lichaam het allemaal niet meer aan kan af en toe! De moe en sloomheid slaat elke dag weer toe en zelfs naar het strand gaan heb ik geen zin meer in!

Inmiddels zijn papa en mama en bren ook geweest en ook met hun heb ik een super week gehad :) Toch gek om je ouders na 2 en een halve maand pas weer te zien!

Ik ga nu eens kijken of ik een siesta hierzo kan opeisen want het is een beetje saai nu iedereen op het strand ligt! :)

Ik laat (hopelijk) snel weer een berichtje achter!

Hele dikke kus Pau!

P.s Nicky ben blij dat we nu weer aan onze communicatie kunnen werken nu je weer in Nederland bent :D
Ik hou van je!

• 24 Juli 2008 - 13:48

Mama En Papa:

even heel snel een berichtje om je te laten weten dat we in je huisje ondertussen ook internet hebben, want we lezen en typen dit vanaf de Westwal!!!!! Goed he??! We hebben radio, televisie, telefoon en internet. Wat wil een mens nog meer, behalve goed weer, maar ook dat hebben we intussen weer in NL. De dekens blijven dus nog even in de kast!!Hou vol en maak er nog een leuke tijd van, met al die leuke Zwitsers!! Hvj, veel liefs en dikke knuffels van ons allebei

• 24 Juli 2008 - 19:07

Krimpen:

hoy ons allerliefste kind,
    We zijn vanmiddag weer thuis gekomen met de caravan.We hebben het heel leuk gehad en veelgezien.Alleen werkte het weer niet zo mee.We hebben veel regen gehad en het was ook niet al te warm.Daar kun jij je bijna geen voorstelling van maken met die hitte daar.Zo zie je maar weer het gaat nooit zoals je het graag wilt hebben.Lach niet,wij waren in het schaatsmuseum ,zagen een film van de elfstedentocht en proefden drabbelkoeken.Dat is maar een klein gedeelte van wat we hebben gedaan.Iedere dag hadden we een ander doel.We zijn zelfs op een scheepswerf geweest waar ze die ouderwetse skuutsjes maken.Dat vond Opa natuurlijk erg interessant maar hij is met mij ook naar een quiltwinkel geweest.Dat vond ik veel aardiger.Ik heb met veel belangstelling je nieuwe verhalen gelezen.Je maakt af en toe wel gekke dingen mee he?Lach er maar om en houd je taai.Het einde komt al in zicht.Wij houden heeeeeeeeel veel van je en leven uit de verte met je mee.Lieve schat, h

eel veel liefs en kusjes van ons .

• 24 Juli 2008 - 20:16

Oma En Opa:

hoy paula, we hebben je stukje met aandacht gelezen. Als ze je met een advocaat dreigen, dan zeg je maar dat jouw advocaat al op de hoogte is van al de problemen die je tegen komt. Ik heb het al eens gezegd dat je de vervelende dingen gauw bent vergeten en dat juist de leuke dingen je bij blijven. Als je vrij bent moet je zo veelals mogelijk genieten van al de mooie dingen om je heen en daar horen ook bij de mensen die wel aardig zijn.
    heel veel sterkte en liefs van ons en kusjesxxxxxxxxxxx

• 25 Juli 2008 - 07:42

Peter En Hettie:

Hoi Paula,

Net terug uit spanje en we worden al weer verblijd met een spannend verhaal van je. Helaas haden we de laatste dagen op de camping geen internet en de eerste dagen was het allemaal nogal erg traag. Dus Nicky is regelmatig naar de camping een eindje verderop moetetn lopen om je toch te kunnen bereiken. We zijn ook wel blij dat we terug zijn in Nederland maar laten het liefst de dikke truien nog in de kast. Nou nog heel veel plezier en maak er die laatste 2 maanden nog iets van zodat je terug in Nederland alleen nog maar goede herrinneringen hebt.
    Groetjes

• 25 Juli 2008 - 22:17

Annika:

Heej heej Paula... ik zit op het balkon je berichtje te lezen en hierzo op jou site je verhaaltje. Ik heb weer eens met Giannis op een onmogelijk tijd afgesproken dus ik zit te wachten. Ben een beetje jaloers dat jij wss ligt te pitten. Marjolijn en Tessa in ieder geval wel want die belde ik per ongeluk wakker...oeps...

X en tot morgen

p.s. gaan jij en tessa ook mee morgenavond naar een soort van etentje omdat ik weg ga maandag? Ik heb Sunrise en Marjolijn ook gevraagd. ALle nederlanders verzamelen!!

• 26 Juli 2008 - 21:29

Judith:

hee paula,
    we zijn weer thuis uit spanje en ik zag dat je jarig bent geweest. Nog van harte gefeliciteerd! De meiden hebben hun kaarten gekregen, keilief ze vonden het geweldig helemaal uit griekenland...
    de groetjes van ons allemaal

• 04 Augustus 2008 - 07:39

Hannah:

Ha Paula!
    Wat een verhalen allemaal op je site! Leuk om ze te lezen:D
    Je maakt wel heel wat mee daar met al die gasten!
    Voor mij gaat het idd ook spannend worden nu! a.s dinsdag vertrek ik voor 10 maanden naar Aruba! Nou is de periode van afscheidnemen aangebroken, wat soms toch wel moeilijk is...
    Gelukkig gaan er wel 2 klasgenootjes mee, dus dat scheelt een hoop. Ook hoor ik erg leuke verhalen over het bedrijf via kennissen die daar nu stage lopen!
    Dus wat dat betrefd heb ik er héél véél zin in!:D
    Jij nog heel veel suc6 in griekenland! Lekker genieten daarzo;)

Lieve groetjes,

Hannah

• 08 Augustus 2008 - 14:18

Hettie:

Hoi Paula.Hoe gaat ie daar? Hier vandaag de hele dag regen.Gisteren lekker met peter naar sauna geweest.Woensdag met Nicky Roy Hedwig Peter en Judith naar casino geweest in Breda.Was wel gezellig.Vanavond gaan Nicky en Roy draaien op een tenniskamp.Zondag vieren we de verjaardag van Roy.En dan nog 1 weekje vakantie en daarna gaan we weer beginnen op school.Volgende week moet ik al een aantal dagen om klas in orde te maken enz. Nou Paula heel veel groetjes en kusjes van ons allemaal.En het begint nu op te schieten,dat we je weer zien