De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu De eerste 2 dagen - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

De eerste 2 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

30 April 2008 | Griekenland, Skíathos

Hey lieve mensen,

Nou hier ben ik dan, op Skiathos! Het afscheid was erg zwaar en ik wou ook echt helemaal neit weg van mijn ouders, zusje en natuurlijk mijn liefste vriendje Nicky! De vlucht was erg lang maar Tessa en ik waren zo moe dat we eigenlijk alleen maar hebben geslapen want dat hadden we de nacht daarvoor niet zoveel gedaan wat natuurlijk ook wel logisch was! Daarna was het 7 en een half uur wachten op eht vliegveld van Athene dat was echt een ramp, ook omdat we onze zware koffers (met overgewicht) tot 7 uur bij ons moesten houden! We hebben in die tijd veel gekletst zodat er niet veel tijd was om over onze familie en vrienden na te denken, ik had daar vooral heel veel last van en heb ook nog wel wat huilbuien gehad! Daarna met een heel klein proppelor (geen idee eigenlijk hoe je het schrijft) vliegtuigje met 25 man maximaal erin naar eht eiland! Het was al pikke donker toen we er aan kwamen namelijk 10 uur en konden dus weinig zien van wat er allemaal om ons heen gebeurde! We zijn met een taxi naar een hotel gebracht want onze appartementen waren nog neit klaar! We zijn daar echt gedropt en binnen 5 minuten werden we aan ons lot overgelaten waar we wel moeite mee hadden. We blijven in het hotel tot morgen en dan worden we verhuist! Gister was onze eerste werkdag en zijn we met Christien (Engelse mevrouw die werkt voor Sudtours heeel aardig)naar 3 hotels geweest om welkomstpraatjes te houden wij mochten gelukkig luisteren :) Omdat eht voor Sudtours was waren eht Nederlanders dus voor ons wel vertrouwde mensen! daarna zijn we naar het Kantoor gegaan en hebben ze ons onze bureaus laten zien! Daarna moesten Tessa en ik samen de stad verkennen (op de kaart leek het eiland heel groot maar het is echt heel klein en alles ligt bijna op loop afstand) Dat ging eigenlijk wel heel goed, we dachten echt dat we de weg zouden kwijtraken maar dat was neit zo! Toen hebben we even wat gegeten maar ik krijg nog steeds geen hap door mijn keel dus ik zal wel veel afvallen de eerste week (5 kilo moet lukken haha) wel balen want het eten si hier wel lekker! Daarna weer terug naar het kantoor toen hebben we een telefoon van het kantoor gehad die we deze 5 maanden gebruiken, ik ben ook van plan een griekse sim kaart te gaan kopen dus als iemand mijn nummer wil dan moet ie mij maar even mailen! Daarna hebbenw e wat gelezen over de excursies! Vandaag krijgen we uitleg over sudtours want Tessa meot maandag haar eerste welkomstmeeting houden (oja Tessa werkt voor Sudtours en ik voor een Duitse maatschappij maar die komen pas in Juni dus ik loop de eerste maand met Tess mee dat is wel fijn want dan zijn we aldoor bij elkaar waar we nu heel erg behoefte aan hebben, Opzich baal ik wel van die duitse want ik moet dus duits gaan praten :S maar goed we hebben al gevraagd of we misschien een keer mogen afwisselen dus dat komt wel goed)Om 5 uur waren we gister zoiets vrij dus zijn we het centrum in gegaan en heb ik Nicky gebeld! Daarna hebben we een half uurtje in een internet cafe gezeten maar dat was zo kort dat ik dit nog neit heb kunnen typen! Toen zijn we maar gaan eten want we moesten zelf terug lopen naar eht hotel en anders moesten we weer helemaal terug dus hebben we maar meteen gegeten! Om half 9 zoiets waren we terug in het hotel en hebben we Gordon en Joling over de vloer gekeken hahaa beetje doelloos maar we konden niks anders doen en hadden we behoefte aan een beetje lachen! Moregn gaan we onze appartementen inrichten en hebben we vrij! Vrijdag zitten we heel de dag op het vliegveld voor arrivals en zaterdag krijgen we een tour over het eiland! Zondag gaan we met de boot naar Skopelos en Allonisos en maandag de eerste welkomstmeetings van Sudtours! Wat er daarna gaat gebeuren dat weten we nog niet! We zijn iig blij dat we morgen onze koffers kunnen uitpakken want alles netjes houden en zorgen dat ie nog dicht kan tot morgen is echt niks! Nou ik zal er maar eens even gaan stoppen want eht word wel erg lang en dan kunnen jullie je aandacht er misschien niet meer bij houden! Ik kan niet wachten tot Juni en Julie dat nicky, papa, mama en bren langskomen en natuurlijk opa en oma!


Tot het volgende bericht!



P.s Papa mama brenda opa's en oma's Ik hou van jullie!


En Nicky van jou hou ik teveel!

Ik mis jullie!


Hele dikke kus Pau!!!(L)

  • 30 April 2008 - 07:46

    Mama:

    he lief stoer kind!!! Wat fijn om effe wat van je te horen en over jullie avonturen te lezen. Hou vol, het wordt echt beter. In gedachten zijn we bij je en verder zijn we apetrots op je. Zal snel pers. mailtje maken en deze site ook aan de opa'en oma's doorgeven. Kunnen die ook meeleven. Zien we je ook snel op de 'foto in griekenland'?
    Veel succes, hou ook heeeel veeeel van jou en tot het volgende bericht. xxxxxxxxGroeten aan Tessa en xxxxx mama
    Veel plezier met het inrichten van jullie huisjes!

  • 30 April 2008 - 08:11

    Rob:

    Hoi lieve Pau,

    blijf zulke stukjes schrijven. Ik vind dat erg leuk. Kunnen wij uiteindelijk ook mee genieten van jouw belevenissen op Skiathos. Leuk moet het natuurlijk nog worden. Blijf je niet te lang rot voelen want daar wordt je niet wijzer van. Groeten aan Tess.

    Papa

  • 30 April 2008 - 09:54

    Tess:

    Hej pau, helaas niet het 1e berichtje, maar oké. Ik ben heel blij dat jij bij me bent, zodat we niet alleen zitten. We gaan er een leuke tijd van maken ook al is het nu eventjes wat vervelender en moeilijker. Mrg gaan we lekker ons appartementje inrichten en wat we verder doen zien we dan wel. Ik hou van je schat en het komt allemaal echt wel goed!

    Kussss hvj Tesje

  • 30 April 2008 - 10:06

    Peter & Hettie:

    Hallo paula,

    Leuk om je verslag te kunnen lezen! Maak ons straks niet te lekker met al te mooie verhalen en foto's, want dan willen wij ook naar Griekenland en kunnen we de regen hier lekker achter ons laten. Heel veel groetjes en kusjes van Peter en Hettie

  • 30 April 2008 - 12:37

    Nick:

    Heej Lieverd,

    Leuk te lezen dat het beter met je gaat:) Fijn dat het allemaal goed is gegaan de reis en ook dat je met tessa samen bent denk ik,

    Veel plezier vandaag, geniet maar van het lekkere weer, hier is het niet super..:(

    Spreken elkaar snel;)

    Hou van je schat...

    Xxx Nick

  • 30 April 2008 - 15:58

    OMA(L) En OPA:

    HOY PAULA,
    HET IS ONTZETTEND FIJN DAT WE ZO VLUG WETEN HOE ALLES TOT NU TOE GEGAAN IS.
    NATUURLIJK KOM JE DINGEN TEGEN DIE OP DIT OGENBLIK MINDER PRETTIG ZIJN, MAAR DIE JE OOK WEER GAUW ZULT VERGETEN EN JE BENT GELUKKIG SAMEN OM MOEILIJKE DINGEN OP TE LOSSEN. WEET DAT WE IN GEDACHTEN BIJ JOU ZIJN.
    TOT DE VOLGENDE KEER, VEEL LIEFS VAN ONS EN GROETJES AAN TESSA.

  • 30 April 2008 - 15:59

    Oma Enopa V.v.:

    ons allerliefste kind,
    wat zijn we trots op jou!zie je wel dat het een groot avontuur is?het is vandaag koninginnedag,het was droog,maar daar was dan ook alles mee gezegd.wat heb jij dan lekker weer,we kunnen miet wachten om te komen.van chagrijn heb ik een appeltaart gebakken,dan hoefde ik niet naar buiten te kijken.we hebben gisteren een nieuwe telefoon gekocht(eindelijk)we hebben ons oude nummer gehouden,als we nou ook nog leren hoe we moeten sms=en wordt het nog wat met die oudjes.morgen komen oma lien en opa piet koffie drinken(vandaar die taart).geniet van alles wat je beleeft en een dikke knuffel van ons.(ook groetjes voor tessa)doei......oma annie en opa marinus

  • 30 April 2008 - 16:48

    Rianda:

    Ha die Paula,
    Wat een leuk en gezellig lang verhaal. Ga zo door, want wat ik bij Tessa dan niet lees kom ik op jouw site te weten. Zo stroop ik ze allebei dagelijks af. Geweldig, morgen de koffer uitpakken en je settelen. Gaat daarna vast ook weer 'n beetje beter. Fijn dat jullie ook nog even kunnen samenwerken voor Sudtours totdat de Duitsers het eiland komen overspoelen. Hebben jullie tenminste nog wat steun aan elkaar. Geeft Tessa je toch nog regelmatig 'n knuffel? anders hierbij een extra dikke knuffel van ons. De kusjes heb je gisteravond al gehad. Kijk maar op je hotmail. Hou je taai!!!! Doeiiii.

  • 30 April 2008 - 21:10

    Your Sister!:

    Haaa allerliefste Sis!!
    Ik hoor dat het goed gaat, Nou mooi!!
    maak het gezellig daar!!
    Liefs hou ook van jou,
    ben trots op je;)

  • 01 Mei 2008 - 09:49

    Roy:

    Hee Paula,

    Mooi dat je het een beetje naar je zin hebt! Niet teveel aan de klote dingen denken, maar gewoon lekker genieten! Ik doe wel goed voor je vriendje zorgen hoor (A) haha!

    Kusje'x

  • 01 Mei 2008 - 11:13

    Loes Van Gestel:

    Hey!

    Erg leuk om te lezen hoe julie eerste dagen er daar aan toe gaan, klinkt heel herkenbaar.. Ook een beetje raar dat een jaar geleden annika en ik daar zaten..
    Ik snap heel goed dat het wennen is, maar probeer er zeker een leuke tijd van te maken!

    Groetjes,

    Loes van Gestel

    P.s. Doe ze daar de groetjes!

  • 01 Mei 2008 - 13:11

    Fam Massar:

    Hoi paula!!
    Wat leuk om te lezen dat je het al wel een beetje naar je zin hebt daar!! Heb je daar ook lekker weer? Hier is het weer niet echt te genieten;), af en toe regen en zon..
    We hopen snel foto's van je te zien, en nog meer verhalen te horen natuurlijk!!
    Vermaak je je daar ook een beetje? Wel fijn dat het ook Nederlanders zijn die daar komen, verleer je je eigen taaltje niet zo gauw;).
    Ikke (Karmen) heb gisteren koninginnedag bij Ernst in Mierlo gevierd, was wel leuk, hahaah!! Werd gekeurd door zn baas, maar weet nog niet wat hij nou van me vond, lol!! Pap en mam zijn de stad in geweest, en hebben al ons geld uitgegeven en daarbij zichzelf goed vermaakt;). Manon was op hetzelfde moment met Gio en een vriendin in de stad, dus dat maakte het nog extra gezellig!!
    Maar ik mail je nog wel over alle bijzonderheden!!
    Hoop gauw weer iets te horen
    XxxX
    Groetjes
    Ons :D

  • 03 Mei 2008 - 16:21

    Co:

    Hallo Paula
    Ben gisteren bij oma Lien en opa Piet geweesd en heb je mail gelezen het was fijn
    om te lezen dat je goed was aangekomen.
    Jullie hebben al je eigen plaatsje daar en dat geeft een goed gevoel,dan kunnen jullie ook jezelf zijn en wat prive dingendoen.Ik hoop dat jullie daar een goede tijdhebben,en er ook van genieten.
    Maak er wat van.
    Hartelijke groeten en
    dikke kus van Co
    p.s
    ook de groeten voor Tessa


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 32914

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: