3 dagen later!! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu 3 dagen later!! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

3 dagen later!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

03 Mei 2008 | Griekenland, Skíathos

Clispera,, (jaa al beetje Grieks)

We zitten nu op dag vijf van die halleluja 5 maanden ut is nog zo lang dat kan ik me nu nog helemaal niet voorstellen maar iedereen hier zegt dat de tijd voorbij zal vliegen! dinsdag en woensdag zijn echt blank voor me ik weet echt niet meer wat we toen hebben gedaan volgens mij wat tickets opgehaald bij de haven en met Amir gegeten die was hier namelijk voor Kosmar! Donderdag hebben we eerst uitgeslapen in hoeverre dat kon want ze waren aan het boren en aan t doen in dat on afgewerkte hotel waar we in sliepen dus dat was niet alles! Toen zijn we om half 2 naar het appartement gebracht en hebben we onze koffers uitgeladen! We hebben allebei een eigen appartement ik zit naast Tessa maar mijn ingang is aan de andere kant, mijn deur ligt op een soort binnenplaatsje! Het appartement is erg basic we hebben een kleine badkamer met een douche ofcourse zonder douche gordijn want dat kennen Grieken niet en al helemaal niet op die onbewoonde eiland! Dan hebben we een klein keukentje met een oven die al 30 jaar oud is denk ik, hij zit namelijk vol roest en ik denk ook niet dat we die veel zullen gaan gebruiken! Dan hebben we een koelkast en wat kastjes om alles in op te ruimen! De kleding kast is ook niet echt handig want er zitten alleen hangers in en 2laden en geen planken dus dat is niet handig en vooral niet als je zoveel kleding bij hebt haha! De keuken en de bedden staan trouwens in dezelfde ruimte! Gister (vrijdag)zijn we de hele dag op en neer geweest naar het vliegveld dat was niet echt leuk want ik was net met Nicky aan eht msnen en toen moesten we ineens weg want de vluchten nu komen steeds te vroeg aan omdat ze ze vluchten combineren omdat ze nog niet vol zijn! We kregen de opdracht om savonds op de late vlucht 2 mensen op te halen uit Portugal dat was echt een ramp want we hadden meteen een lost luggage en we waren maar met zijn 2en en toen was er ook geen taxi meer dus ramp ramp maar goed alles op gelost en toen terug met de auto naar het kantoor om de auto weg te zetten! Geen parkeer plekken hier dus weer een uur rond gereden om een parkeer plek te vinden haha en omdat we allebei nog niet zo goed kunnen inpakeren konden we ook niet in de kleine plekjes parkeren maar goed uit eindelijk de auto weg gezet en toen terug naar ons appartement gegaan! Vandaag hadden we een grand tour over het eiland om te zien wat er allemaal te doen is voor de gasten! We zijn met 3n jeeps en 11 mensen in totaal op weg gegaan naar het klooster! We hadden een groot klooster verwacht maar eht was echt maar heel klein! Daarna zijn we naar het hoogste punt van het eiland gegaan genaamd Kastro! Daar moesten we enorm veel rotsen beklimmen en dat was erg vermoeiend want het was best warm daar boven en erg winderig! Daarna zijn we naar een strandje gegaan en hebben daar even gekeken, er was daar niet zoveel te beleven want er was niemand! Daarna zijn we naar the dog shelter geweest waar alle afgedankte honden en zwerf puppy’s zitten echt super lief al die blaffende beestjes!! Toen zijn we bij een van de hotels gaan eten! Tessa en ik dachten dat we na een paar apperitiefjes niks meer kregen (we zaten al vol) maar er kwamen nog ladingen met eten en moesten dus veel alten staan omdat we echt geen hoger meer hadden! Omdat we in de zon zaten en de wind hard waaiden hadden we niet in de gaten dat we ongelofelijk aan het verbranden waren dus ik ben nu zo rood als een kreeft en het jeukt maar goed komt wel weer goed! Bruin worden we dus al! Na dat we hadden gegeten was het al 4 uur en moesten tessa en ik naar Hotel Palmyra om Nederlandse gasten hun geld terug te geven die ze betaald hadden om morgen de excursie eiland hoppen te doen maar ze wouden toch niet meer omdat ze een gelijkzijdig iets hadden gevonden bij de haven! Daar gaat onze commissie! Daarna zijn we naar het kantoor gegaan en heb ik geskyped met mama en papa en mijn lieve Nicky echt lang leve de skype en mijn lieve papa die me een skype telefoon en een webcam heeft gegeven!dankjewel papa!! Nu gaan we dalijk even naar het appartement en daarna eten en we zijn net uitgenodigd door een van de Nederlandse meiden van Libelle om even bij een van hun excursies langs te komen de Griekse avond! Daar gaan we even kijken en daarna weer terug en dan lekker slapen in onze Griekse bedjes! We missen iedereen nog steeds heel erg en dat zal ook zo blijven vooral de avonden zijn erg als je niks doet en je tijd hebt om na te denken! Maar ik vind het super fijn dat we zoveel contact met thuis kunnen hebben :) Hoop dat dit als het wat drukker word nog steeds kan!! Nou ik ga maar weer eens stoppen en zal snel weer een heel verhaal typen!

Dankjullie wel voor al jullie super lieve berichtjes!! :D Geeft een hoop steun!!
Papa en mama alsvast heel veel plezier in Madrid en Bren in Rome maak er een leuk laatste reisje met je vriendinnetjes van lief zusje!! Ik hou van jullie!!
Nicky van jou hou ik natuurlijk ook nog steeds super super veel!!
Hele dikke kus en dikke knuffel ,
Pau!
Ow opa en oma jullie zal ik een keer bellen, ik kan goedkoop bellen dus maak jullie geen zorgen over kosten!! Love youu!!

  • 03 Mei 2008 - 19:42

    Oma En Opa:

    hallo paula,
    Fijn dat je nu je eigen stekkie hebt. gelukkig niet zo groot dus niet veel werk om het schoon te houden. Jullie
    worden al goed ingezet en fijn dat je zo nu en dan zal kunnen rijden, dat inparkeren komt van zelf. Zeker een lieve pappa voor de skype en de webcam want daar zul je veel plezier van hebben. pas goed op jezelf we leven helemaal met je mee. vlak voor dit berichtje hadden we brenda aan de lijn en die had gewerkt en druk gehad. met haar is ook alles goed. we kijken weer uit naar het volgende bericht van jou.
    Veel liefs van ons.
    oma(p) en oma(l) xxx

  • 03 Mei 2008 - 20:01

    Sabine:

    Hey pauw, sorry dat je nu pas bericht van me krijgt, ik ben net terug uit parijs en had je daar geprobeerd een berichtje te sturen over hyves maar dat accepteerde die franse pc denk ik niet. Ik hoop dat je het steeds meer naar je zin begint te krijgen. Ik heb echt veel bewondering voor je dat je dit allemaal aan kan. Veel sterkte en plezier toegewenst vanuit helmond. Veel succes met het werken!!! xxxx hou van je

  • 03 Mei 2008 - 20:09

    Rianda:

    Ha, die 'rode' Paula
    Leuk vrolijk verhaal. Die gróte flessen zonnebrand hebben jullie nog niet uitgepakt vanwege te weinig kastruimte zeker. Maar aftersun komt nu waarschijnlijk meer van pas.
    Jammer van die commissie maar in de ogen van de Grieken zijn jullie toch steenrijk, dus dat zit wel goed! hihihi
    Kijk al weer uit naar je volgende bericht.
    Veel plezier op de Griekse avond, wél meedansen hoor én borden kapot gooien, mag dat ook?????
    Groetjes

  • 03 Mei 2008 - 20:23

    Brenda:

    Poellleeee:D!!!
    Whahahahaha je bent een kreeft poeperd!:P
    Dankjewel, dat reisje wordt echt fabulous!!:D
    Wat ik zo hoor steld het niet zo veel voor... klooster.. strand...mmmm
    Hahahahaha noujaa!! Komt goed!
    Maare Sis wij twee hebben nog steeds niet geskypt :( moeten we wel doen hoor!
    Whihihihi ik wil ook bruin worden. :)
    maare poelewops! ik ga weer ik spreek je snel door skype hoop ik!! ;)
    Hou van je!(L)
    Je zusje lief


  • 04 Mei 2008 - 07:31

    Krimpen:

    Lieve schat,
    Wat een leuk verhaal en wat een ander leven heb je daar.Hoe is het met je rode velletje?Begint nu zeker lekker bruin te worden?Ook dat gedoe met die verloren koffer en dat parkeren wat niet lukte,hebben we met veel medeleven gelezen.Ga zo door met schrijven,daar doe je iedereen een groot plezier mee.We hadden gisteravond visite en die gingen heel laat weg,dus toen hebben we niet meer gekeken(had die dag al 5 keer gekeken)Heel veel liefs,dikke kussen van ons allebei.We hebben het wel uitgebreid met onze visite over je gehad.Want we zijn onnoemlijk trots op je.groetjes voor jou en Tessa en tot gauw.Zelfs voor ons vliegen de dagen voorbij,dus voor jou met al die nieuwe indrukken moet het ook zo gaan.Houd je taai en geniet!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxOma Annie en Opa Marinus

  • 04 Mei 2008 - 08:00

    Nick:

    Heej Lieve paula,

    Leuk om te lezen dat het goed gaat met jullie... (wist ik natuurlijk al:P), hier gaat het ook nog steeds wel oke.. Momenteel is het lekker weer, de zon schijnt en IN de zon is het goed te doen:)

    Wat heb jij veel zoekers zeg op waarbenjij :O als je tessa kijkt die zat op 260 ofzo gisteren en jij op 4077:O haha je zal wel populair zijn:)...

    Hej meisje veel plezier vandaag met het 'eilandhoppen' als dat door ging..:) Enjoy it, we spreken elkaar snel..

    Heel veel liefs van jou Nicky...

    Mis je pauwie.. xxx

  • 04 Mei 2008 - 11:19

    Mama:

    Ook al had ik het hele verhaal over de skype gehoord, toch weer leuk om het nog eens te lezen. De avonturen van 2 duckies op een onbewoond eiland ha ha ha!
    Geniet er verder van en kijk uit met de zon, dat bruin worden heb je nog tijd genoeg voor!!Klinkt allemaal wel goed hoor! Ik vind het ook heel fijn om regelmatig wat van je te horen en die skype vind ik ook het einde!!!!
    Doe je best en tot het volgende bericht!
    xxxxxxxxxxxxxxxx mama

  • 04 Mei 2008 - 13:23

    Laura:

    Hey lieve Pau!

    Hoe is het? Met mij goed! Bedankt voor je krabbel, echt super leuk! :) Jeetje zeg, wat hebben jullie al veel mee gemaakt haha! Echt leuk om jullie berichtjes zo eens te lezen! Lekker hoor dat je al verkleurd bent! Ik heb vandaag ook lekker in het zonnetje gelegen, het is hier ook heerlijk weer! Vast niet zo warm als bij jullie haha! Ik ben net terug gekomen van het weekendje weg in Eindhoven, was heel erg leuk! Vandaag nog lekker vrij en dan morgen weer werken! ;) Deze week ga ik langs bij het reisbureau om te boeken! Ik hoop echt dat er nog plek is, want ik hoorde van Tessa dat het al aardig vol zit! Maar dat komt wel goed! :) Ik ga weer stoppen! Ik ben benieuwd naar jullie volgende avonturen haha! Ik spreek jullie snel weer! Heel veel plezier en succes! Werk ze! Kus en knuffel voor Tess! Love you!!! Dikke kus Lau!

  • 05 Mei 2008 - 06:59

    Laura Peffer:

    Hee paula,
    nou leuk zo je verhaaltjes te lezen!:)
    ik hoop echt voor jullie dat jullie een leuek tijd tegemoet gaan en wil je dan ook heeeel veeeel succes wensen,
    stom eigelijk he vorige week zondag heb ik je nog gewoon gezien en nu al in een heel andere wereld!! haha
    nou succes meid en doe tessa de groetjes van me!
    xxx liefs, laura

  • 05 Mei 2008 - 08:30

    Victoria & Elvira:

    Hey meis,

    Wat een avontuur nu al:P. Het weer is hier ook kei lekker nu, maar ik denk daar nog stukken warmer. Je bent nu rood maar als je weer terug komt ben je gewoon black:P. Ik ga vrijdag naar je buurland Turkije:D. Gelukkig heb ik kunnen regelen dat er iemand voor mij kon werken komende zaterdag. Ik houd je berichten in de gaten harstikke leuk om te lezen wat je schrijft:P op zon Paula manier whaha.

    Heel veel succes en plezier daaro!!

    Groetjes

    (K) Victoria & Elvira

  • 05 Mei 2008 - 17:31

    Luuk :

    Hey paula fijn om te lezen dat je het er leuk hebt. Het ziet er allemaal wel heel mooi uit op die plaatjes. veel plezier nog en succes met het werken

  • 05 Mei 2008 - 18:25

    Co:


    Leuk Paula die foto,zo zijn wij ook een beetje in Griekenland
    groeten van Co.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 32918

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: