Jaloers! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu Jaloers! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

Jaloers!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

06 Mei 2008 | Griekenland, Skíathos

Ooh mijn god ik ben zeer jaloers op jullie weer op dit moment! Want sinds zondag is het weer heel erg omgeslagen! Zondag was al verschrikkelijk tijdens het eilandhoppen want het was stervens koud op de boot! De eilanden waren wel erg mooi, alonissos was heel erg mooi maar er was geen klap te beleven omdat eht nog zo vroeg in het seizoen is! We hebben daarom maar heel de tijd op een terrasje gezeten met de dames van Libelle! Daarna zijn we naar Skopelos gegaan en hebben zijn we langs het kantoor van Amir en Nicky gegaan en hebben we hun verhalen even aangehoord! Daarna zijn we weer terug gegaan en zijn we gaan eten en daarna gaan slapen want de volgende dag was de grote dag! De eerste arrivals van Sudtours die wij op moesten vangen! Ik heb alleen niet mee geholpen omdat ik andere dingen moest doen zo heb ik 2 keer mensen op moeten halen van de haven en ze in een taxi naar het hotel moeten sturen! Daarna ben ik op het vliegveld geweest en heb ik de transfer van een van de libelle bussen begeleid! Ik moest in de bus vertellen waar we naar toe gingen en wat er van de mensen verwacht werd! Ik heb die middag ook geluisterd naar een welkomst meeting van Dyonne (meisje van Libelle) Hier heb ik veel van geleerd! Daarna heb ik een paar uur alleen op het kantoor gezeten en is Tessa me komen ophalen rond 7 uur voor de laatste welkomstmeeting van Sudtours! Er waren amar 3 mensen dus dat ging makkelijk! Daarna zijn we gaan eten en daarna sex and the city gekeken en gaan slapen! De dag viel dus achteraf heel erg mee want we maakten ons daar toch wel zorgen over! Vandaag hebben we de excursie sea and sun gedaan daarbij maak je een boottocht rond eht eiland maar eht weer werd erg slecht na 12 uur smiddags dus het was echt verschrikkelijk, veel wind en zelfs zo hoog opspetterend water dat sommige mensen gewoon echt super nat waren! De stranden waar we zijn geweest waren wel heel erg mooi, ik denk vooral in de zomer dat deze excursie zeker de moeite waard is maar nu zeker niet! Nu zitten we weer op kantoor en gaan zo weg om te eten en dan te slapen want we zijn moe en hebben het nog steeds erg koud! Morgen is Tessa vrij en zit ik op het kantoor, ook moet ik met de auto naar de andere kant van het eiland om iets af te geven bij een hotel! Donderdag ben ik vrij en ben ik van plan om een beetje de was te doen enz Vrijdag zijn we weer heel de dag op het vliegveld om de engelsen te helpen met de transfers enz dus dat word waarschijnlijk een saaie dag dat was afgelopen vrijdag ook! Zaterdag gaan we bij de hotels van sudtours langs voor eventuele klachten of vragen en het boeken van excursies! En zondag zitten we heel de dag op kantoor! dat was het weer even!!

wij gaan nu weg dus ik doe even geen bedankjes enzz maar jullie snappen wel wat ik wil zeggen ;)


HVJULLIE!

  • 06 Mei 2008 - 17:37

    Kmrimpen:

    Lieve lieve dappere Paula,
    Net je laatste berichten gelezen.Tjonge,jullie worden af en toe wel voor de leeuwen gegooid zeg!Maar daar worden jullie wel flinke grote meisjes van.Opa en ik zijn zelfs een beetje bang dat we je bijna niet herkennen als we jullie opzoeken.(grapje)Jammer dat het zo koud is,we zagen het al op het weerbericht van de T.V.Kan je daar nog iets warms aanschaffen?Maar jullie studio is zeker ook zonder verwarming?Ik zal jullie nu even afgunstig maken,het is hier ca.23 graden en ik heb dan ook de hele middag in de tuin gezeten.Eindelijk lekker weer!Vanmorgen moest ik bloed prikken en ik heb nu een vies paarse arm,geen gezicht!
    Maar dat is in juni wel weer weg hoor.
    Opa ligt een beetje op apegapen want die heeft vanmiddag 9 tegels van 50x50 cm
    opnieuw gelegd.Verder gaat alles goed en verlangen we jullie te zien.De fotoos beloven wel wat ,niet?
    Heel veel liefs en kusjes voor jou en groeten voor Tessa van
    Oma Annie en Opa Marinus

  • 06 Mei 2008 - 20:30

    Rianda:

    Jullie hoppen al lekker het eiland én de andere eilanden rond en die welkomstmeetings gaan over enige tijd vast ook perfect.
    Leuke foto's trouwens, nu Tessa nog!
    Fijne vrije dag donderdag, wie weet schijnt de zon dan weer hoog aan de hemel.
    Groetjes

  • 06 Mei 2008 - 22:17

    Peter En Hettie:

    Hoi Paula,

    Leuk dat we geabbonneerd zijn op jouw reisverslag. Ook al is het nu al 12:15u. Als we een e-mail hebben dat er wat nieuws te lezen is dan kijken we meteen. Jammmer dat het niet geweldig goed weer is maar ga er maar vanuit dat uiteindelijk het weer bij jullie het zeker wint van ons weer hier.
    groetjes.

  • 07 Mei 2008 - 11:06

    Oma En Opa Uit Rdam:

    hey paula,
    we hadden eerder geen tijd om je te laten deelnemen van onze aktiviteiten.
    het is namelijk weer de tijd van de reizen voor de gepensioneerden. dinsdag was de eerste dag en waren we met 200 mensen op stap. wat jullie rond de eilanden hebben gevaren moesten wij binnen nederland doen. gelukkig was het hier wel mooi weer en konden de mensen boven aan dek zitten. morgen, donderdag wordt de tweede dag maar niet zo druk ongeveer zijn het er dan 150, zo ook volgende week dinsdag en donderdag. voor mij is het geen stage meer want ik doe het langer dan dat jij oud bent. we zien al dat je het drukker krijgt en het toch afwisselend werk is. ook kan je je rijervaring bij houden, want een half jaar niet rijden zou niet zo goed zijn. we hopen wel dat je goed de weg kunt vinden of heb je een tom-tom.
    jammer dat het in het weekend slecht weer was maar dat zal niet zoveel voor komen. de eerste foto's waren hardstikke leuk, dus je houdt ons goed op de hoogte in welke omgeving je de komende tijd bent. we geloven dat het in de toekomst het werk zeer afwisselend gaat worden en begrijpen dat de contacten met de andere dames zeer goed is. bij ons gaat alles prima. veel liefs oma en opa ook voor tessa. xxx

  • 07 Mei 2008 - 14:05

    Elisa:

    Pau mattie! Balen van t weer, maar ach, dat zal snel beter worden en zitten wij dalijk hier in de zomer met waarschijnlijk regen zoals altijd ;) heb net de fotos gekeken en tis ee kei mooi eiland man! Vet..
    Succes en veel plezier nog!
    P.S: je moet straks dus hele dag duits praten? :S Kun je da wel goed? :P hahaha

  • 07 Mei 2008 - 20:57

    Mama:

    even een berichtje vanuit Madrid,
    man van hotel heeft ons net geholpen verbinding met netwerk van hotel te maken. Leuk om je avonturen weer te lezen. Ik zou er bijna zelf wel stage willen lopen. Geweldig wat je daar beleeft. Het wordt steeds leuker! Madrid vinden we een geweldige stad, zo druk en zoveel mensen op straat. Weer was vandaag prima, beide verbrand in de toeristenbus met open dak, nu versleten en zure benen. Gisteravond fantastische avond gehad met duitsers, canadezen en spanjaarden. Heel veel gelachen om taalgrapjes. Altijd leuk. Willen zeker nog eens terug. Geniet morgen van je vrije dag en werk ze weer op het vliegveld. Tijd vliegt nu zeker he?
    Heel veel kusjes en liefs van mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 32919

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: