More story's - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu More story's - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

More story's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

08 Mei 2008 | Griekenland, Skíathos

Jasú (hallo)
Nou hier weer een berichtje van mij! De 4de al! Vandaag is mijn vrije dag en Tessa heeft de hele dag kantoor! Ik zal nog even vertellen wat we de dagen hiervoor hebben gedaan! Van dinsdag had ik al verteld, de verschrikkelijke koude boottocht! Gister had ik kantoordag en was Tessa vrij! Het eerste uur heb ik vrijwel niks gedaan qua werk! Dit is omdat ik nog steeds geen eigen touroperator heb om voor te werken en die zal voorlopig helaas ook nog niet komen! Ik heb eergister te horen gekregen dat ik toch voor Kuoni ga werken, een Zwitserse touroperator. Dit omdat ze denken dat de Oosterrijkers me de grond in zullen boren, ze blijken namelijk erg “nasty” te zijn zoals Marion het noemde! Ik vind het wel prima want nu mag ik waarschijnlijk mijn welkomstmeetings toch in het Engels doen omdat Zwiters 3 talen spreken namelijk Duits, Frans en Italiaans! Het is dus makkelijker om het in het Engels te doen zodat iedereen het begrijpt! Het enige nadeel is aan Kuoni dat ze pas in Juli voor eht eerst komen!!!!! Ik ga dus deze 2 maanden voor Libelle werken en voor Sudtours! Libelle heeft namelijk mensen te kort en zijn super blij met mijn hulp! :) Ook help ik Tessa met Sudtours, maar ook zij heeft het nog niet echt super druk! Nou nog even over wat ik gister heb gedaan! Ik heb in mijn eentje het eiland rond gecrosst in onze mooie Hyundai Atos haha krakke bak! De remmen kraken, de koppeling is waardeloos maar goed het rijdt! Ik ben helemaal naar Koukounaries gereden, dat is het mooiste strand aan de andere kant van het eiland! Sudtours heeft daar gasten in het hotel dyonissos! Ik moest daar wat informatie voor de gasten achterlaten en de boekingslijst van volgende week aan de eigenaar geven! Daarna ben ik terug gereden en heb nog wat andere hotels bezocht! Ook Palmyra, ja het hotel met de enorme steile heuvel! Haha half de bumper van de auto kwijt geraakt! Haha nee hij is wel een paar keer afgeslagen maar degene die daar zonder afslaan naar boven rijden verdienen een oorkonde haha! Nou goed ben dus ander half uur onder weg geweest en heb de meest mooie uitzichten gezien! Kan niet wachten dit te laten zien aan de mensen die langskomen :D daarna heb ik eigelijk verder heel de dag op het kantoor gezeten! Savonds met Tess naar het vliegveld om 7 mensen totaal op te vangen! $ families waren het nou god hoe doe je dat met zijn 2en! Ook hadden we 2 gasten die eigelijk in een ander hotel zaten maar dat hotel was nog niet afgebouwd dus moesten ze overgeplaatst worden naar een ander hotel! Maar we moesten en zouden die mensen vangen want ze hadden geen transfer geboekt dus ze zouden eigelijk zelf met de taxi gaan en dus ook niet op de bordjes van ons letten! Nou eindelijk mensen op gevangen wouden de overgeplaatste mensen niet naar dat andere hotel omdat ze in het centrum geboekt hadden pfffffffff je krijgt er kop zorgen van nou goed ik Christine gebeld nee kon er niks aan doen Marion moest het regelen! Dus ik haar gebeld jah ik ga ander hotel bellen bel je zo terug! Gelukkig was er nog een ander hotel vrij WEL in het centrum! En tess en ik zeiden nog als we maar niet weer een lost luggage hebben krijgen we dit! Die vrouw was echt serieus boos maar later wel haar excuses aan me aangeboden voor haar reactie! Ow nog iets vergeten! We meosten met de auto naar het vliegveld en Tessa en ik zijn slim dan gaan we natuurlijk eerst boodschappen doen want dan hebben we de auto en hoeven we niet alles te dragen ghehe maar we hadden nog tijd over dus ik zei laten we een stukje terug rijden en op de pakeerplaats gaan staan voor de landingsbaan! Nou vliegtuig was 5 min te laat en Tess had geen zin meer om nog langer te wachten! Het was trouwens ijskoud dus we zaten in de auto met de verwarming aan! Ineens horen we een inmens hard geluid en dachten we dat het vliegtuig ons ging rammen! Halleluja dat is het enige woord! Maar het was wel ongelofelijk vet het vliegtuig vloog denk ik zon 10 meter boven ons! Wat een ding! Ik weet zeker dat Nicky dit prachtig vind! Dus Nicky als je komt dan gaan we ook kijken!! Nou toen zijn we daarna naar huis gegaan en hebben jawel op ons gasstel spagettie gemaakt emt rode saus! Haha en met het bord op onze schoot Sex and the City gekeken! Nou vandaag heb ik uitgeslapen in hoeverre ik dat kon want er rijden hier constant auto en brommers die hier ongelofelijk veel lawaai maken pff! Het lijken wel motoren! Nou toen heb ik gedoucht! Onder een KOUDE douche brrrr ze werken hier met zonne panelen en aangezien het koud is geweest de afgelopen 3 dagen is er dus alleen maar koud lauw water! Toen mijn was gedaan wat echt een ramp is! We hebben dus geen was machine en handwassen is echt vreselijk! Ik moest mijn Abercrombie trui wassen en mensen die hem weleens gezien hebben weten hoe ramp dat ding is! Hij woog geloof ik 50 kilo toen ie nat was en ik kon hem ook niet uitwringen en Tess is er niet die zit op kantoor dus die kon ook niet helpen!Nou ja vanavond maar even doen dan! We hebben nu wel een waslijn en wasknijpers gekocht dus we hebben heel charmant natte kleding in onze appartementen hangen haha! Nou goed ik ga maar weer eens stoppen want we gaan zo even lunchen in het ZONNETJE jaaah het is weer lekker weer :)!

Nou papa en mama hoop dat jullie het leuk hebben samen daar in Madrid en mijn lieve zusje in Rome!! Hou van jullie!

En Nicky jij ook lekker genieten van het zonnentje!! Ik hou van je!!:)

Hele dikke kus Pau!!

P.s vergeet niet mijn über vette filmpje van het landende vliegtuig te bekijken! Zelf gemaakt! Moe je nagaan hoe eng!

  • 08 Mei 2008 - 15:22

    Hedwig:

    Hey Paula,
    Je maakt wat mee daar op dat eiland....maar wel heel leuk zeg!
    Ongelooflijk in deze tijd dat het zo koud is dat je met de verwarming in de auto aan zit.
    Succes met je trui vanavond..hahaha
    En veel plezier nog daar en hopelijk heb je snel een touroperator.

    Groetjes, Hedwig

  • 08 Mei 2008 - 16:24

    Mama:

    leuk om de fotos te zien van je 'huis' Wel te veel eer om het zo te noemen, lekker basic maar genoeg voor jou alleen. Is je trui al droog? Als het weer warmer is leef je toch meer buiten. Fijn dat ze bij Libelle blij met je zijn en die zwitsers kun je hebben! Goed dat ik er niet bij was in de auto de heuvel op, had in m'n broek gesch.......! Dapper hoor, weer wat geleerd,ben keitrots op je!! Heel veel liefs, nog steeds vanuit (nu nat en koud) Madrid, maar nog steeds leuk. Ben benieuwd hoe Bren het heeft!!
    Heel veel liefs en kusjes van ons allebei xxxxxxxxxxx HVJ xxxxxxxx

  • 08 Mei 2008 - 20:23

    Krimpen:

    Ons allerliefste meisje,
    Wat heb jij daar een hectisch leventje!Het duizelt ons met al die verschillende tour-operators,maar dat zal voor jullie wel gesneden koek zijn.En dan die ritjes met die oude rammelkar!Ik stap niet bij je in hoor!Maar je leert zo wel lekker rijden.We hebben de plaatjes van het eiland watertandend bekeken,het is daar wel ongerept en nog lekker stil.Je appartement is wel zeer eenvoudig vooral de keuken is weinig luxieus en over de douche zullen we maar zwijgen.Maar jullie hebben daar wel vaak mooi weer en dan is het water warmer.Helaas troffen jullie het de laatste dagen niet zo met het weer,maar dat wordt ongetwijfeld weer beter.Is je trui al weer droog?Vandaag zijn we naar de Keukenhof geweest.Het was prachtig,zowel het weer(25 C.)als de bloemen.Het was wel druk maar we konden toch alles goed bekijken.Daarna zijn we naar Panorama Tulip-land gereden.Dat is een rond schilderij van 63 meter lang en 4 meter hoog.Het is net zoiets als Panorama Mesdag,alleen kun je bij dit schilderij in het midden wat drinken en zitten.Je ziet hier geen strand en zee maar bollenvelden en dorpjes.Heel erg de moeite waard!Lieverd,we genieten heel erg van je verhalen,ze zijn erg leuk.Ga zo door!!!!!
    Heeeeeeel veel liefs en een dikke kus van ons allebei.Leuk,dat Nicky er ook zal zijn als wij er zijn.Houd je goed en ook groeten voor Tessa.Doei......
    Oma Annie en Opa Marinus

  • 09 Mei 2008 - 09:54

    ROTTERDAM O+O:

    hoy PAULA
    We hebben genoten van de mooie foto's die je gemaakt hebt en kunnen nu begrijpen dat het een schitterend eiland is. We hopen voordat het voor jou erg druk wordt je alle plaatsen op het eiland kunt bekijken. Fijn dat je toch goed aan het werk gehouden wordt want dan draait de tijd vlugger dan dat je weinig te doen hebt. Op dit ogenblik is het hier ongeveer 24 graden, ook gisteren
    was het mooi weer en had ik de tweede reisdag. Ook daar is alles goed verlopen en konden de mensen op het bovendek goed bruin worden door zon en wind. Ik zag dat ze bij jou op de boot in diepe rust waren, dat gebeurt bij ons ook.
    Veel liefs van Opa en Oma xxxx ook voor Tessa

  • 09 Mei 2008 - 17:55

    Papa:

    Hoi Pau, wij zijn net terug uit Madrid. Hebben daar een leuke tijd gehad. Troost je, ook daar was het de afgelopen dagen niet zo warm als in Nederland. Ik heb met veel plezier je verhalen gelezen. Verheugf me alweer op het volgende verhaal en nieuwe foto's. Je mag zelf ook op de foto hoor.

    Groetjes en xxx papa.

  • 11 Mei 2008 - 07:55

    Peter En Hettie:

    Hoi Paula,

    Leuk om elke keer een berichtje te ontvangen als je iets hebt geschreven. Ik had het filmpje van het vliegtuig wel op de pc van Nicky gezien, maar dacht eerst dat het van utube afkwam. Pas later gehoord dat het echt van jou was. Spannend.
    Verder blij te horen dat alles goed gaat. we wachten in spanning op de volgende belevenissen. Groeten

  • 11 Mei 2008 - 14:40

    Co:


    Hoy Paula wat een belevenissen allemaal,
    wel heel spannend om te lezen en dan
    maar weer af wachten naar de volgende
    nieuwtjes.
    Het is voor jullie natuurlijk ook iedere
    dag weer een verrassing wat er gaat
    gebeuren, ook de video en de foto,s
    betrekken iedereen bij jou verblijf
    in Griekenland, geweldig.
    Dinsdag ben ik de heledag bij oma Lien
    want dan is opa weer met de boot weg en
    dan gaan wij samen shoppen en zullen
    aan je denken
    Kus en hartelijke groeten
    aan Tessa
    van Co

  • 12 Mei 2008 - 15:12

    Brenda(L)Roma!!:

    Poelewopsaaaaaa!!
    ik ben weer terug van Roma..
    en het was echt SUPER FABULOUS!!! WAALLAA echt leuk!! maar ik heb je al het een en ander verteld daarover!;)
    Jullie hebben wel een leuk appartement hoor alleen wel klein. wahaahhahaaha
    ik heb gehoort dat het zo gezellig was dat jullie nog steeds bij elkaar slapen. Erg gezellig natuurlijk..
    oooeeh ik was trouwens in de disney winkel in rome en toen zag een zon telefoonhanger met van die ALIENS!!! Van TOY STORY:D:D:D:D
    dusjaaa ik had hem bijna voor je mee genomen maar hij was toch best duur en ik dacht die doet ze toch niet aan haar cellie maarja.:P
    ik moet je toch nog wel iets vertellen (mmmm :P) leuke verhalen.. doen we wel een kertje via skype ofso als we allebij tijd hebben, of ik stuur even een smsje. :P
    je belt nu even met mama....:P
    Maare ik ben nu echt al poepie bruin..:D WHIIHIHIHIH ik ben bruiner dan jou!! lekker puhh!!(denk ik)
    ik ga maar weer eens.. nicky komt zo bij ons eten:D

    je hoort het allemaal nog wel;)
    Ik hou van je!! Liefs je zusje

  • 14 Mei 2008 - 16:59

    AKo:

    Hallo Paula, inderdaad gaaf filmpje! Werk ze en probeer ook veel te genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 32914

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: