Even geleden - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu Even geleden - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Paula - WaarBenJij.nu

Even geleden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Paula

15 Mei 2008 | Griekenland, Skíathos

Hoi hoi,

Hier weer eventjes een berichtje van mij want ik zag zat het al weer een tijdje geleden was dat ik iets heb verteld!Nou snap waarom iedereen na een paar weken geen berichtjes meer plaatst! Je vergeet zoveel dat je gewoon niet meer weet wat je moet vertellen! Ik weet nog wel dat ik afgelopen zondag met Libelle mee ben geweest om de wandeling te begeleiden! Ik was de gene die achteraan liep en er voor zorgde dat de groep nog eenigzins bij elkaar bleef! Ik kwam ongeveer een half uur later aan als Dyonne die voorop liep! Ook dachten de Libelle gasten dat de lunch in het restaurant onderweg betaald werd maar dat was niet inbegrepen!Dus iedereen dronk koffie of iets anders en wou weer weg maar de bus kwam pas rond 1 uur en het was pas half 12 dus de helft is gaan lopen en de rest ik denk zon 15 man van de 50 zijn toch met ons in de bus mee gegaan! Later op de dag ben ik met Anke van de Libelle naar het strand gereden om daar even wat te gaan drinken! Nou ik weet wel waar ik straks lig: Op Koukounaries! Het is een prachtig strand en er lagen al erg veel mensen lekkker te zonnen! We zijn daar zon 2 uur gebleven en toen weer terug gereden!Savonds zijn we met de Libelle meiden wat gaan drinken want het was Dyonne haar laatste dag! Maandag is ze weer vertrokken naar Nederland! Ik heb die maandag moetne helpen met de transfers van Libelle omdat ze dus toen nog maar emt zijn 2en waren want de 2 invalsters kwamen met de vlucht waar dyonne mee weg ging! Die konden natuurlijk niet gelijk aan de bak! Smiddags hebben we met Annika gegeten, zij is het meisje wat hier vorig jaar stage heeft gelopen in mijn plaats. Erg aardig en een hoop grappige dingen over vorig jaar gehoord! Dinsdag weet ik niet meer wat we hebben gedaan! Wel in de avond weer naar het vliegveld geweest! Die opdracht krijgen we vaak en daar zitten we niet zo op te wachten want het is bijna altijd nar 7 uur :S! Gisteravond hadden we een soort van feestje van het kantoor! Was erg gezellig met iedereen uit Nederland, voelt lekker vertrouwd! We zijn wel als een van de eerste weg gegaan want ik moest vroeg op en Tess was een beetje in de war want ze hoorde van een van de Libelle meisjes dat haar gasten die we bij de Griekse nacht van Libelle hadden gestopt heel de avond hadden lopen klagen en dat ze hun geld terug willen. Ze is nu heel bang dat ze strax al dat gezeik over haar heen krijgt! dus we zijn rond 1 uur weg gegaan en vanochtend heb ik mee geholpen met de excursie transfer van de acco's naar de haven voor de excursie eiland hoppen! En daarna ben ik naar Koukounaries gereden om weer wat spulletjes af te geven en daarvan ben ik nu net terug! Dat is eigelijk alles wat ik deze week heb gedaan! Ik ga zometeen even wat eten en wat plastik folie om mijn bord mee af te maken zodat het neit nat word zeg maar als het regent!

Ik zal snel weer wat schrijven!

:D

Papa, mama, Brendje, Nicky, opa's, oma's, vrienden, andere familie
LOVE YOUU(L)

P.s over het poesje op de foto. Tessa heeft haar gevonden, ze zat vast in een hek en is ongeveer 7 weken oud! Wij zorgen nu voor haar! Ze is vaaak op het kantoor en dan past iedereen een paar uurtjes op haar! Ze is erg speels dus ze houdt je wel van je werk haha maar ze is super lief :D Ow op de foto is ze trouwens gesprayt voor haar huid en tegen beestjes enz!

  • 15 Mei 2008 - 10:57

    Mama:

    he paulie,
    Ik wil ook wel naar Koukounaries!! Wat een mooie plaatjes en leuke gezellige foto's.Je dagen worden nu al steeds meer gevuld geloof ik met drukke (en zeurende)dingen. Fijn dat jullie goed contact hebben met de rest van de clubjes. Ziet er lekker uit zo'n Cosmopolitan! Maak er nog steeds een leuke tijd van, maar volgens mij lukt dat al aardig. Je krijgt al een bruine snoet!
    Hou heel veel van jou en tot snel!!
    Liefs en een dikke knuffel van mama

  • 15 Mei 2008 - 19:00

    Krimpen:

    lieve kranige kleindochter,
    Wat zijn we blij dat we niet bij Libelle hebben geboekt!Waren wij ook van die z... geweest!Maar wie weet wat wij nog te mauwen hebben.Ik zal alvast beginnen met zeuren:het weer is niet zo mooi meer ,dus verlangen we al een beetje naar dat koukies-strand.(Moeilijk woord hoor)We dachten al dat je druk was,want we keken steeds vergeefs op je site.Fijn dat je veel te doen hebt,dan draait de tijd lekker.Dus moet je je niks aantrekken van dat gezeur van die ouwe mensen.Morgen gaan we naar een voorstelling van Karin Bloemen,daar verheugen we ons wel op.Zaterdag gaan we naar Luxemburg,we gaan daar een weekje bridgen(alleen s,avonds)en blijven daarna nog een paar dagen langer weg.De caravan staat al voor de deur,er moet alleen nog eten en GELD in,dat doen we zaterdagmorgen pas.Wat een schattige fotoos heb je van dat poesje gemaakt.Het is wel een scharminkeltje vind ik.Hebben jullie er brokjes voor gekocht?
    Over een dag of tien meld ik me wel weer.Heeeeeel veel liefs,een dikke knuffel en tot gauw.
    xxxxxxxxxOma Annie en Opa Marinus

  • 15 Mei 2008 - 19:07

    Opa Krimpen:


    oma weet er niks van we gaan naar simone kleinsma ik vind je hardstikke stoer je redt het toch maar mooi daar in dat mooie griekenland.
    ik ver heu g me buiten sporig op ons bezoek daar en jou te zien.
    \hou je taai en tot gauw.
    opa

  • 15 Mei 2008 - 20:24

    Rianda:

    Hoi Paula,
    Leuke foto's, ook van dat prachtige strand en die Cosmopolitan cocktail lijkt me ook niet gek!
    Zorg goed voor jullie nieuwe vriendinnetje want zo te zien kan ze wel wat extra zorg gebruiken, haha
    Succes met Libelle.
    Groetjes

  • 15 Mei 2008 - 21:41

    Peter En Hettie:

    Hoi Paula,

    Elke keer als we een mailtje krijgen dat er weer een stukje op je site is geschreven gaan we meteen lezen. Fijn dat je je al meer thuis gaat voelen en dat je meer te doen hebt. Dat je vergeet te schrijven is op zich een goed teken, alleen voor ons niet omdat we dan zo lang op je volgende verhalen moeten wachten. De foto's zijn trouwens best mooi en jullie vriendinnetje (de poes) staat er ook goed op. Het koekoekkanarie strand of hoe het ook heet ziet er geweldig uit. We hebben zo zin om er op te liggen.
    Nou houd je haaks en tot het volgende berichtje.

  • 16 Mei 2008 - 12:02

    OMA EN OPA RDAM:

    HOY PAULA,
    IK HEB ER VIER DAGEN OP ZITTEN EN AL DIE VIER DAGEN WAS HET SCHITTEREND WEER. ALLES IS GOED VERLOPEN, DUS ALS JE HULP NODIG HEBT DAN BEL JE MAAR. DIT IS MAAR EEN GEINTJE WANT WAAR WIJ MEE OP STAP GAAN ZIJN ECHT ALLEMAAL OUDE MENSEN. NOU IS HET WEL ZO ALS JE OVER OUDE MENSEN SPREEK DAT DE JONGSTE ONGEVEER 60 IS EN DE OUDSTE AL IN DE 90DUS NIET KLAGEN OVER ZEURENDE MENSEN, WANT DIE HEBBEN WIJ OOK BIJ ONS, MAAR DIE ZIJN OP DE VINGERS VAN EEN HAND TE TELLEN. TERWIJL IK DAT ZIT TE SCHRIJVEN IS HET WEL DROOG MAAR TUSSEN 6.00 EN 9.00 UUR IS HIER 37 MM REGEN GEVALLEN.
    WE LEZEN DAT JE AL VEEL BELEEFD EN GOEDE ERVARINGEN OP DOET. EN ALS WE DE FOTOS BEKIJKEN DAN GELOVEN WIJ BEST DAT JE HET ER STEEDS HET ER MEER NAAR JE ZIN KRIJGT.
    DE FOTOS VAN DE VONDELING ZIJN LEUK, EN ZO TE ZIEN GEVEN JULLIE HET EEN GOEDE VERZORGING. IS HET WEER AL NAAR JE ZIN, ANDERS MOET JE NAAR BOVEN BELLEN, WANT DAT DOE IK OOK EEN JAAR VAN TEVOREN. ALLEEN OOK WIJ MOETEN ALTIJD MAAR AFWACHTEN HOE HET WORDT.
    HET WAS HEEL LEUK OM HEEL JOUW RELAAS TE LEZEN.
    VEEL LIEFS VAN ONS EN VELE KUSJES OOK VOOR TESSA XXXXX

  • 18 Mei 2008 - 13:28

    Co:


    HoyPaula
    Ook ik ben een dag met opa Piet wezen
    varen we hadden schitterend weer, het
    was een geweldige dag.
    Hebben jullie dat poesje met z,n staart
    in het stopcontakt gestopt want zijn
    haren staan zo stekelig,maar gauw een
    beetje borstelen en goed eten geven dan
    komt ie snel bij.
    Maar het is wel een schatje,lekker om
    mee te knuffelen.
    Bij jullie wordt het met werken ook
    al drukker dus gaat de tijd ook snel.
    Zo tezien op de foto,s is het er wel
    mooi met een heerlijk strand, zou er
    maar fijn van genieten,ben een beetje
    jaloers.

    groeten en een kus
    van
    Co

  • 20 Mei 2008 - 18:19

    Hettie:

    leuk om weer wat te lezen,en wat fotos te bekijken.ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken na 3 weken mei vakantie.En deze mei vakantie zonder echt weg te gaan. Een nachtje met peter naar Noordwijk,een keer sauna,en wat fietstochten gemaakt.Was toch wel leuk omdat het zo'n mooi weer was.Nu heb ik de eerste week van Juni nog een week vrij,maar ook dan kunnen we niet weg,Nicky heeft dan examens.Roy is gisteren maandag begonnen met zijn examens.Hij krijgt 12 juni de uitslag,zal wel goed zijn.Nu gaan we maar verheugen op de zomervakantie.Nou Paula heel veel groetjes en kus van hettie en peter.

  • 21 Mei 2008 - 17:44

    Schoonbroertje:

    Wat een luxe leventje met ik wel weer! Mooie fotos zeg! Geniet er van, en aan je bruine gezicht te zien, doe je dat ook heus wel haha!

    Kusje x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Paula

Actief sinds 27 April 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 32919

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 27 April 2009

de 2de hereniging van familie de Rave

28 April 2008 - 28 September 2008

Stage op Skiathos in Griekenland

Landen bezocht: